Windows Intune

Aktivere BYOD med administrasjon av mobile enheter fra skyen

Ved hjelp av Windows Intune kan du aktivere BYOD ved å administrere mobile enheter og PCer fra skyen. Dermed gir du brukere muligheten til å bruke enhetene de selv velger, til å få tilgang til programmer og data i tråd med bedriftspolicyene nedenfor.

Den nettbaserte administrasjonskonsollen i Windows Intune forenkler administrasjonen av klientdatamaskiner i organisasjonen, inkludert Windows-, Windows RT-, Windows Phone 8-, Apple iOS- og Android-enheter. Du kan laste opp og publisere programvarepakker, konfigurere og distribuere administrasjons- og sikkerhetspolicyer og datamaskinlager for maskinvare og programvare uten en lokal infrastruktur.

Du kan bruke Windows Intune frittstående til skybasert administrasjon av PCer og mobile enheter, eller du kan integrere programmet med System Center 2012 R2 Configuration Manager for å administrere bedriftstilkoblede PCer, Mac-maskiner og Unix/Linux-servere med Windows lokalt sammen med brukeres mobile enheter i en fullstendig og omfattende administrasjonsløsning ved hjelp av en administrativ konsoll, infrastruktur og rapporteringssystem.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!